Edakgndzzz 23 üydü benim. Testim negatif çıktı elendim bu ay kızlar. Umarım siz güzel haberler alırsınız. Aşılama yaptırmayı düşünüyorum önümüzdeki ay bıktım artık. Onu da deniyim pes edicem artık
Serifeeenida Mihranur benim bat ayın 16 sı idi ama geçen ayda 1o gün geçikmişti umut etmiyorum artık sadece adet olayım yeter olamayıncada sıkıntı