Benimde bat 20 Eylül ama yumurtam geç catladı 8 eylülde yumurtlamanın 10 günü test yaptım negatif çıktı üzerinden 13 14 gün geçmesini bekliyorum bakalım artık o da gecikmenin 2.gününü buluyor merakla bekliyorum yine test yapmamak için zor tutuyorum kendimi 😊