Merve_ceyhan0803 Arkadaşlar 6. Haftada bebeği göremeyip 7. Haftada hem bebeği hem kalp atışını duyan oldu mu
3bebekannesiii Merve_ceyhan0803 canım ben 8 . Haftada bebeği ve kalp atışını gördüm 4+2 de keseyı gördük ama bebek ve kalp atısı 8. Haftada olustu
aysegul- Merve_ceyhan0803 bende 6 haftalık gitmiştim görememişti 7. Haftada vajinal muayeneyle gördü doktorum
Merve_ceyhan0803 Dilara_1 ya aslında içim rahat ama yinede çok korkuyorum ilk gebeliğimin kalbi durmuştu
Neslihan2600 Merve_ceyhan0803 Korkmana gerek yok benimde 1. Bebeğim 7. Haftada gorüldü ve kalp atışı duyuldu. Simdi yine gebeyim 7 haftalık olduk yeni gidicez daha.Kişiden kişiye farklıdır kafani karıstırma kontrolüni bekle minnoş anne 😇
Eslem2112 Merve_ceyhan0803 altı haftalıkken yolk oluşmuştu zaten iki hafta boyunca gitmedim kalp atışını duymak için sekiz haftayı bekledik
27damla Merve_ceyhan0803 Merve_ceyhan0803 bende 6+6 vajinal ultrasonda keseyi gördü. Geç döllenme olabilir dedi. Kalp atışı için de haftaya çağırdı
Meri___s Merve_ceyhan0803 7 haftada boş gebelik dediler kese vardı ama bebek yoktu yinede 1 hafta bekledik 8 hafta da hem bebeği hemde kalp atışını duyduk🥰şimdi kızım 11 aylık olucak🤲