Youngmotherr guzelanne01_ ay eşim vazektomi olurum diyor inşallahh olur Allah isteyenlere versin çocuğu valla
bdenerigokce Churcill bi sor bakalım, ben düşünmüyorum🤷♀️ hap beni agresif sinirli yaptı biraz evet ama en azından güvenli diyorum çünkü hemen bebiş olursa çok üzülürüm 😳😔
Churcill bdenerigokce ben hapın hiç yan etkisini görmedim yasmin kullanıyodum bide sigara içiyodum üstüne 🙈 ay ben de üzülürüm o yüzden o ihtimali düşünmemeye çalışıyorum daha 18 günlük en az 2 3 yılı var. Ben önlemimi alayım da gerisi Allahtan diyorum
bdenerigokce Churcill ben yasmine pek güvenmedim bi kaç kişi hamile kaldığını söyledi, ben de drosetil kullandım. Eğer doktor izin verirse yine o ilaçla devam etmek isterim
bdenerigokce turkuaz_ düzgün kullanmazsan hamile kalırsın dedi bana doktor, düzenli kullanmamış mı acaba
busrakirisci turkuaz_ vallah o zman iki taraf da korunacak 🤣🤣 bi de yumurtlama günlerinde ilişki yaşamasınlar riski azaltsinlar yaani 😆 daha ne diyemmm
turkuaz_ bdenerigokce bana hergğn kullandım dedi hamile kaldı 9 haftalık olmuştu bebek sonra kalbi dürtü kurtaj oldu ilaçtan dolayı
bdenerigokce turkuaz_ belki saatine dikkat etmemiş olabilir çünkü ben alarm çaldığı an uçarak ilacı içmeye gidiyordum :)
selim10 Yenibirannee ya bişey sormak istiyorum, yanlış anlama lütfen🙈 Prezervatif kullandığın halde nasıl oldu, bi kaç kişi daha yazmıştı böyle şaşırıyorum, yani prezervatifte yırtılma falan mı oldu , biraz özele giriyor ama merak ettim bunu
bdenerigokce selim10 prezervatif bazen yırtık olabiliyor, arkadaşım bahsetmişti bi baktık yırtık dedi minicik bi yırtık ama hemen ertesi gün hapı aldım dedi öyle hamilelik olmadı onda🤷♀️
KadersizMelek Youngmotherr tek yöntemle asla kalma mutlaka bir başka korunma yolu daha bul, prezervatif ve geri çekilme ile 20 haftalığım daha 1,5 yaşında bir kızım var 🤦🏻♀️
Aleyy_26 Youngmotherr bende doğum yapalı bugün 25 gün oldu doktorum emzirenler için olan doğum kontrol hapı verdi cerazette diye 23.gun kullanmaya başladım ama içim yine de rahat değil tabi 😁
Selinakbas Youngmotherr Bacım onlar prezervatifi delmişlerdir tövbe estagfurullah 🤣 Onunla nasıl hamile kalınabilir?😁
Selinakbas Youngmotherr Bacım onlar prezervatifi delmişlerdir tövbe estagfurullah 🤣 Onunla nasıl hamile kalınabilir?😁
MadamSLN Youngmotherr İlaç kullandığım için hamile kalmamam gerekiyordu o zaman. Kontrol hapı da kullanmam yasaktı. En iyisi prezervatif bu net. Kaliteli olanlarından alın ve delik var mı kontrol edin özellikle sprem varken, eğer yırtılma olduysa ona göre ertesi gün hapı falan alırsın.
AyselDemir Elenora merhaba .bende doğumdan sonra yapdirmak istiyorum.Ama kafam karışık devlet hastaneleri yapiyormu?bı bilginiz varmı özelde yapılıyor diye duydum 7000 _8000 civvarinda .diyolarki o imilant hormonları bozuyormus
Asellll24 Churcill Spiral önermiyorum gerekli kontrolleri yaptırmama rağmen hamile kaldım. Üstelik spiral yerinde kayma düşme olmadan.
edadm Youngmotherr doğum kontrol kullanmayı düşünmüyorum vücuduma ilaç almak istemiyorum biz de prezervatif kullanacağız muhtemelen, spiral de kayıyormuş ona da güvenemedim taktırmayacağım prezervatif+geri çekilmeyle iki yıl korunabilsek sonrasında bi bebek daha isteriz zaten inşallah bi sıkıntı çıkmaz birkaç aylıkken 😂