Youngmotherr Kızlar bugün oğlum tam bir aylık oldu ve 40ımın çıkmasına 10 gün kaldı kısacası hamile kalmamak için nasıl korunabiliriz hani prezervatif ile korunmayı düşünüyoru ama birçok kişi öyle de hamile kalmış korkuyorummm 😵💫😬
Elenora Youngmotherr yeni bir korunma yöntemi çıkmış koluna implant takılıyor 3 yıllık ben onu yapacağım koruma oranı %99.99 kafam da rahat da olsun istiyorum çünkü .
Yazmelegi_ Youngmotherr ah ah 52 gün oldu eşim ısrar etmiyor sagolsun korkuyorum bende gerçi 2 gün önce regl olmaya başladım bitince artık olacak mecbur napcaz bilmiyorum
Churcill Youngmotherr hiç bir yöntemin yüzde yüz garantisi yok malesef o yüzden birini seçip Allah a sığınıp kontrollerini yaptırcaz gibi duruyo 😂 ben başta prezervatif düşünüyodum ama şimdi spiral düşünüyo gibiyim. Hamilelikten önce doğum kontrol hapı kullanıyodum aslında o bana çok iyi gelmişti ama artık kullanmayı düşünmüyorum.
Aalpayaa Elenora düzensizliklerini vs duydum tabi kulatan dolma ama detay öğrenirseniz aydınlanmak isteriz
Minikperi Elenora maalesef o hormonları çok bozuyor. Yeni değil aslında 7 yıl önce yaptıracaktım ama hormonları bozduğu duyunca vazgeçmiştim. Zaten polikistiğim bi de hormonlarım iyice bozulsa ne yapardım bilmiyorum 🤷🏻♀️
AyselDemir Elenora merhaba .bende doğumdan sonra yapdirmak istiyorum.Ama kafam karışık devlet hastaneleri yapiyormu?bı bilginiz varmı özelde yapılıyor diye duydum 7000 _8000 civvarinda .diyolarki o imilant hormonları bozuyormus
Minikperi Youngmotherr ya siz tüp bağlatacaksınız ya da eşiniz vazektomi olacak. En garanti yol bu. Başka garanti yok. 😅
Churcill bdenerigokce kısa süreli kullanımda düşünebilirdim de en az 2 3 sene kullanmam gerekecek uzun sürede pek güvenemiyorum hapa 🙄
Yenibirannee Youngmotherr ben dogum kontrol hapi kullanicam sanırım. Prezervatifle korunuyorduk simdi 2 hafta kaldi dogumuma 🤣
selim10 Yenibirannee ya bişey sormak istiyorum, yanlış anlama lütfen🙈 Prezervatif kullandığın halde nasıl oldu, bi kaç kişi daha yazmıştı böyle şaşırıyorum, yani prezervatifte yırtılma falan mı oldu , biraz özele giriyor ama merak ettim bunu
KuzeyinAnnesi10 Youngmotherr ilaçla da hamile kalınıyor malesef rabbim in verdiğinin önüne geçemiyoruz
Simer Dogum komtrol hapiyla hamile kalan ben dr soyledigi dogum k9ntrol hapi kullanirken yedigimiz yiyecekler ve kullandigimiz agrikesiciler bile etkisini dusurebiliyormus bende o magdurlardan biri ve o kadar duzenli kullaniyordum dk gecmezdi 🙃
bdenerigokce Churcill ben kendimi daha rahat hissettim hap ile, prezervatif ile hiç rahat değilim batıyor sanki 🤷♀️ kol olanı gittiğim bir doktor önermedi, spiral kayabilir dedi onları da istemiyorum
Nurr_22_22 Youngmotherr doktorum prezervatif ve geri çekilmeyi aynı anda yapın demisti ama benim eşim asker o yüzden birlikteliklerimiz de izinden izine denk geliyor spiral taktirabilirsin
Churcill bdenerigokce haptan bende memnundum daha güvenli hissettiriyo diğerlerinden ama bi yandan da işte acaba hormonlarımı bozar mı korkusu var. Annem dedikten sonra spiral düşünmeye başladım gerekli kontrollerini düzenli yaptırırsam olur diye düşünüyorum. Doktoruma da sorucam bakalım ne diycek
bdenerigokce Churcill bi sor bakalım, ben düşünmüyorum🤷♀️ hap beni agresif sinirli yaptı biraz evet ama en azından güvenli diyorum çünkü hemen bebiş olursa çok üzülürüm 😳😔
Asellll24 Churcill Spiral önermiyorum gerekli kontrolleri yaptırmama rağmen hamile kaldım. Üstelik spiral yerinde kayma düşme olmadan.