Beyzab95 Premsesko sizin kaçıncı hafta oldu benimde geçmeyince artık en son aklıma o geldi yarın gidip bir idrar vereceğim canım çok sıkılıyor geçmemesi moralimi altüst etti başka bir şey düşünemiyorum
Premsesko Beyzab95 15. Hafta. Hatta ben rahim ağzı uzunluğumu ölçtürdüm çok korktum ama normal çıktı herşey meğer enfeksiyon ve mantarmuş.
Beyzab95 Premsesko evet bende ölçtürdüm her şey normaldi ilaçta kullanıyorum ama ağrı geçmiyor belki bende de enfeksiyon vardır bende sabaha randevu aldım gidip baktırıcam ☹️☹️
Celinn Gayet normal. Cinsel ilişkiye girdikten sonra ağrıda azalma hissedebilirsiniz. Pilates topu deneyin bir de
Beyzab95 Yazmelegi_ evet gittim idrar tahlilim normal çıktı bugünde hiç bir şeyim yok çok şükür 🤲🏻❤️ cumartesi kendi doktorumdan randevum var birde vajinal kültür isticem biraz fazla tedbirciyim maalesef ☹️ belki de o yüzden böyle oluyordur ya ☹️
Yazmelegi_ Beyzab95 evet öyle doğurana kadar çok sıkıntı çektim şimdi doğdu hala bisey olacak diye korkuyorum
Beyzab95 Yazmelegi_ kuzenimin eşinde ve yengemde vardı yaşadıklarımı anlattım olabilir mi dediler baktım vajinamda damar oluşumları var ☹️ cumartesi doktora da sorucam ama %90 öyle ☹️☹️☹️
Beyzab95 Yazmelegi_ hiç bir zararı yok ama biraz anneyi zorlayan bir şey ağrı ve zonklama yapıyor ☹️☹️