Beyzab95 haftamdayım vajinamda zonklama ve acı hissi var bu normal mi kafayı yicem ☹️☹️ yaşayan var mı bu durumu
merii10 Beyzab95 bnmde oldu geçen hafta sızlama gbi ama ara ara olup geçti snra rahim büyüdüğü icn dedi doktorum sizn yne de fazlaysa ve acı yapiyrsa acile gidin istersenz
Yazmelegi_ Beyzab95 benim enfeksiyon felan çıkmadı doktor normal dedi ama bi git istersen test ver enfeksiyon var mı baksınlar hem için rahat eder
Edaa1334 Beyzab95 16*2 yim 1 haftadı sızlama zonklama yaşıyorum idrar testim temiz çıktı hatta doktorum rahim ağzı uzunluğuna baktı oda normal çıktı bebek büyüdüğü için oluyor dedi ama insan tedirgin oluyor
Elifdddd Beyzab95 internetede yaz bak cıkıyor cnm normal diyr hu haftalarda bendede olmustu bakmıstım
Premsesko Beyzab95 hiç korkmayın bende aynıydım 1 hafta çektim çok korktum araştırdıkça daha da korktum hatta kanamam oldu batma ve ağrıdan ama tamamen enfeksiyon çıktı bebekle alakalı değilmiş mantar ve idrar yolu enfeksiyonuymuş
Beyzab95 Edaa1334 aynıyım işte benimde rahim ağzı uzunluğuma bakıldı normaldi bir idrarı da vereyim içim rahat etsin yordu bu zonklama sızlama beni çok ☹️
Beyzab95 Premsesko sizin kaçıncı hafta oldu benimde geçmeyince artık en son aklıma o geldi yarın gidip bir idrar vereceğim canım çok sıkılıyor geçmemesi moralimi altüst etti başka bir şey düşünemiyorum