FNGNN Avent in normal biberonu aparat olmayınca kolik yada Air özelliği taşımıyor dediler. Dr browns dan devam… uygun olarak tommie tipee var ama yeni çıktı galiba o.. trendyolda en uygun Dr browns kizlar sagsaglik geldi.. haberiniz olsun..
Kahverengi Happydef hayır düzenli olarak değiştiryorum zaten dişler çıktığında ucunu yırtıyor ucunu daha sık değiştiriyorum plastik camlar kırıla bilir bende az sakarım 😊
Kukulikukuli12 karansmomm ilk bebeğimde tommee tippee anti kolik kullandım. Cok memnun kaldım. Gaz meme reddi VS olmadı. Şimdi 2.ye hamileyim yine aynı kullanıcam. Emzik biberon tommee tippee 🤌✌️
Happydef Kahverengi ben kızım için almıştım 3 sene oldu kızım çok kullanmamisti şimdi onu atmalı miyim rengi değişmiş gibi de geldi de ondan sordum biberon hiç kullanmadigim için bilemedim 😅
Kahverengi Happydef hiç riske atmayın yenisini alın babymalda indirim vardı bitmediyse bi internet sitesine bakın isterseniz ben en son ordam almıştım çoğu yere göre uygundu fiyatı
FNGNN Cgllay geniş ağız daha güzel, büyük olan biraz hantal oluyor çalışan biriyseniz büyük alın ama zaten evde bebeginizleyseniz 150 lik alın.