Minnakmmm123 karansmomm henüz kullanmadım tavsiye üzerine tomme tippe antikolik biberon aldık umarım bizde memnun kalırız 😊
karansmomm Teşekkür ederim 🫶☺️ stoprak minikmucizeemaak Tugbazdmr Kahverengi Minnakmmm123 Yagmurun2 Cgllay
Kahverengi karansmomm Lansinoh kullanıyorum doğduğunda beri 2 yaşında şuan sadece gece yatarken mama içip uyuyor
miniskesi karansmomm lansinoh aldım ben. daha kullanmamıza 3 ay var nasipse bilemiyorum ama baya araştırdım buna karar verdim :)
neanladinyurdagull karansmomm 2. Gebeliğim ilkinde lansinoh kullandım aşırı memnunum anne göğüsüne en yakın ürün de o yine lansinoh aldım
Dilekonurr Busbu  bu canım philips avent 0-6 ay cam olanını aldım ben