bize de 12. Haftada büyük ihtimalle erkek dendi, dün aynı doktor % 85 kız dedi, daha değişir mi merak ediyorum açıkçası insan net bir şekilde öğrenmek istiyor. Çok da iyi bir hastanede muayene oldum doktor ve cihaz çok iyi, ama net bir şekilde görülmeyince görülmüyor demek ki 🤗