Busraakay_26 Bsrnsyy emzirmeden sonra 30 cc kadar mama yaptım içtiği kadar verdim mamadan yarım 1 saat sonra tekrar emzirdim beslenmeyi çok sık yapmak önemli
Bsrnsyy Busraakay_26 ya ben hep emziren taraftım mamaya geç başladım ilkte ama sarılık için erken vericem bu sefer inşallah hiç bir zaman mamayla emzirmeyi sırasını vs bilemedim o yüzden sordum teşekkür ederim 🙏☺️
acilicigkofte neanladinyurdagull doğru. Benim bebeğim ışındayken sadece bir kez gördüm tüneldeydi dediğiniz şekilde. Fototerapi bittikten sonra yani bir gün sonra emzirmeme müsade ettiler. Fototerapi görürken sütümü verdiler sadece
Tubilu acilicigkofte şu an bebegınız nasıl , biz dr 6. Gün 21 le fototerapiye alındık. Sonucu bekliyoruz