Merhabalar. 6 gün evvel doğum yaptım bebeğimin sarılık değeri o zaman 13 çıkmıştı (ilk 11 dediler ısrarlarım sonucu tekrar test yapıldı 13 çıktı) bir gece fototerapi aldı 10 ile taburcu olduk. Bugünkü kontrolümüzde sarılık değeri 23 çıktı. Tekrardan acilen fototerapiye aldılar. Beslenmesi çok güzel halbuki. Sütüm de çok var. Çok sık emzirdim. Bir de gece uyumadan evvel 30 cc mama verdim hep. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgi verebilir misiniz? Kaç gün kaldı ne kadar mamayla beslediniz vs vs. Kucağım dolu çıktım evden. Bomboş geldim. Moralim çok bozuk. Lohusalıktan mıdır nedir gözyaşın durmadı. Bir de bugün ilk defa sımsıkı tuttu parmağımı bırakmadı. Sanki hissetti ayrılacağımızı. 😔 kucağımda uyumak için kendini yırtan oğluşum şimdi tek başına yatıyor orda.