busraaa10 inşallah canım çok teşekkür ederim☺️ bugünlerinin tadını çıkar sonuna kadar sana tek diyebileceğim bu çünkü ilk baştaki zamanlar yavaş geçiyor, hele 3. Trimester su gibi geçiyor hiçbir şey anlamıyorsun zaman resmen uçuyor ve huzunleniyorsun çünkü aynı bedende yavruna çok alışıyorsun zaman azaldıkça üzülüp sevinmen aynı anda oluyor oysa ilk başlarda bu stres yok hüzün yok hamileligin hiç bitmeyecekmis gibi geliyor bugünlerin keyfini lütfen çıkar 💗☺️