busraaa10 çizgi net çıkmış adetiniz geciktikten sonra gördüyseniz gözükür diye düşünüyorum olmadı acile gidin ve karnım ağrıyor vs bir bahane ile nasılsa ilaç öncesi test yapmak zorunda kalıyorlar o an netleşir 💞çok heyecanlı inşallah bebeğinizi çabucak görürsünüz