RSRS57 biraz önceki postta size yazıyordum klavye kilitlendi yazamadım… Üzerine görme diye bişey var o ne demişsiniz. Bebek olduğu halde Bazen adet gününüzde ya da bir kaç gün sonra adet başlamis gibi lekelenme olur ama arkası gelmez ona üzerine görme denir. Yerleşme kanaması da aynı şey benim iki kere olmuştu yerleşme kanaması.. ben zannettim bir türlü adet olamiyorum. Sonra kan verdim yüksek çıktı