RSRS57 Ummu_Meryem hormonlarla ola biler? Hekim dedi aybaşını gözləyək amma dufaston yazdi dünen baxmiş cüzi kesib qehveyi rengde axintidir .o nie gelsin?
Ummu_Meryem Ummu_Meryem sol terefde 3xett var ora bas resim yukle cixir ora bas yazilacag sora sekili yukle kopyalaya bas cix sora bura gir yazi yerine bas saxla kopyala yapisdir
Ummu_Meryem RSRS57 menim hamileliyimde oldu hekim sam zad yazdi kesdi ama uzanigli olmalisan zad dedi seni bilmirem ama mende dusuk tehlukesi variydi sen testi at bir hele
Zeynooooooo RSRS57 mende azeriyem ama isvecde yasayiram nece heftelik hamilesen? Mendede eyni hadise burda bawima.geldi ama tesufki daha sonra acilis oldu daha sonra dermnala 3 gun xestexanada yataraq hamielliyim sonlandi
RSRS57 Zeynooooooo Allah Səbr Versin Sizə. Mende 3heftelik gösderir Hekim deyib aybaşını gözlə ola bilsin hormonlar aybaşıya yaxin qalxar amma testdede qandada çixir hamilelik yüngül aximtilarim var qehveyi rengde Xeyirlisi İnşAllah Görəydə Aybaşımı Gözləyirəm
RSRS57 Zeynooooooo aybaşımda avqustun 24ü az gelib 25i çox hekim der gördün olmadi 1hefte gözlə 1i gedecem hekime olmasa İnşAllah Təki Sağlam Olsun Hamileliyim Dualarınızı Əsgik Etməyin