Ozy benimde 50 g yükleme sonucum 156 çıktı doktor 100 g lık yükleme istedi bugün yaptırdım sonucunu bekliyorum, bende sizin gibi çok kararsız kalmıştım ama 2. İstenilen test kesin teşhis veriyor. 50 g olanı daha az doz olduğu için uyguluyorlar ki şüphe var mı onu görelim diye eğer yüksek çıkarsa gebelik şekeri şüphesi var deniliyor. 2. Test sonucuna göre diyet mi yoksa insülin mi ona karar veriliyor bazende 2. Test sonucu temiz çıkıyor ve gerek kalmıyor. İnanın bende çok kararsızdım ama doktoruma güvendim ve yaptırdım, önlem alınmazsa çok büyük tehlikelere yol açabiliyor gestasyonel diyabet