Ozy ben de dün yaptırdım 50 mg ve 164 çıktı kendi doktoruma sonradan gösterdiğimde 100 mg daha yapmanı öneririm onda daha ayrıntılı inceleniyo dedi ama dahiliye doktorum bu değerle beni diyetisyene yönlendirdi aslında en başından beri yemem gereken şekilde bi beslenme listesi verdiler o yüzden doğum doktorum da tekrar şeker yüklemesi yapmayalım o zaman takipte kalalım dedi 25+2yim arka arkaya yükleme yapmak zorunda kalmadım inşallah bu beslenmeyle normal değerlere düşebilirim