Yassmiinn Bugün 18 haftalık oldum perşembe günü için randevu aldım sizce erken mi yoksa iyimi yani karar veremedim bu haftalarda giren varmı ?
Eminekrem42 Yassmiinn ben de bugün randevu aldım 17 haftaligiz bugün 10 gün sonraya verdi doktor 18+3 olacağız yani bizde.ilk çocuğumda da 20. Haftada girmistim
Ozgeee22 Yassmiinn ben 22.haftamda yaptırdım. Erken yapıldığı zaman görünmeyen organlar olabiliyormuş ve tekrar gitmeniz gerekir bu durumda bence 21-22 haftaya gelince yaptırın ☺️
Yassmiinn Yazmelegi_ öylemi o zaman tekrar iptal edeyim ileri tarihe alayım sizde kayseride idiniz sanırım siz nerde girdiniz
Baharinely 24 girdim daha gelişmiş olduğu için ben öyle tercih ettim aciliyeti yoksa doktor önerisi 23 24 önerirm 😀
Begleyna Bende bugün 20.haftaya girdim. Yarın detaylı ultrason yaptıracağım bakalım doktor ne diyecek
Yassmiinn Begleyna inşallah güzel sonuçlar çıkar rabbim sağlıkla sıhhatle gelmesini nasip etsin bütün meleklerin inşallah 🥰🤲🏻
Ummuhan-ckr Yassmiinn normalde 20 22 hafta arası diyorlar. Bende hastaneyi aradım randevu için 21. Haftama ayarladılar kendileri. İyi yapmışsınız ileri almakla
Yassmiinn Ozgeee22 evet teşekkür ederim herkese tekrar dan değiştirdim randevu mu 21. Haftaya denk geliyor gireceğim tarih ☺️
minikmucizeemaak Yassmiinn Bende 19+4 de falan almıştım burda çok erken diyenler oldu, araştırdığım da en iyi haftalar 22 olduğunu gördüm 22+0 da girdim iyi ki o zaman girmişim daha net gördü doktor bence küçük daha bebiş biraz daha geçe almalısın
Yassmiinn minikmucizeemaak 21. Haftaya aldım şuan tekrar değiştirdim randevu mu teşekkür ederim herkese 🥰
Zeeynep1 Yassmiinn yanlış anlamayın lütfen normalde hemen randevu bulunmuyor. Dedim belki yanlış biliyorsunuzdur yardımcı olayım
Zeeynep1 Yassmiinn yanlış anlamayın lütfen normalde hemen randevu bulunmuyor. Dedim belki yanlış biliyorsunuzdur yardımcı olayım