DLiviyaEsor Numberone bende bi keresinde acilde yaptrmistim tam bir hafta morluk şişlik gecmedi Bn gobegime yapiyordum nerne yapiyorsun
Kardelen24 Numberone benim tup bebek oldugu icin ,doktor riske atmamak istedi sanirim , yoksa bildigim herhangi bir rahatsizligim yoktu kan ile ilgili . Coraspin ve hibor yani gobekten igne 13 haftaya kadar kullandim .
Numberone Kardelen24 bende öyle hiç bir kan sıkıntım yok doktor coraspirin ve enox verdi banada. 13 haftada bıraktınızmı