Numberone Arkadaşlar bu akşam iğneyi eşim olmadığı için hastanede vurdurdum fakat hemen beze gibi birşey oluştu ilacın fayda etmemesinden çok korkuyorum.
Mavi20 Numberone bi süre sonra oluyor hızlı yapılmıştır sorun olmaz merak etme benim karnımınher yeri bezelyende.
ysn_mnvvr Numberone bende 20 haftalık oldum iki haftalıktan beri kullanıyorum sonuna kadar da kullanacam benimde öyle karnımın her yerinde var ama sıkıntı yapma ilacı hızlı göndermişler ondan kaynaklanıyor bi süre sonra karnın sertleşiyor ondan da kaynaklanıyor
MerveGmss Numberone yok yayılıyo merak etme bi kaç kere bendede olmustu ben doktoruma sorduğumda o bezelenmeler normal olur kendiliğinden gecer zamanla dedi korkma canım
Mavi20 Numberone 36+6 dan bol bol bezelerimle sesleniyorum fayda eder 😂 1 kez yapmayı unuttum onuda nasıl başardım bilemiyorum alarm kurmama rağmen çok şükür bişey olmadı. Ama tavsiye kendin yapmaya alış. Göbek em rahatı hala göbekten yapıyorumz
Kardelen24 Numberone korkmayin ben her gun kendim vuruyordum mutlaka oluyordu beze bazen damara denk getiriyordum morariyordu . Hic sknti yasamadim . Sizde ovalayin yavasca cok tedirgin oluyorsaniz . Zamanla kaybolur.
Kardelen24 Numberone benim tup bebek oldugu icin ,doktor riske atmamak istedi sanirim , yoksa bildigim herhangi bir rahatsizligim yoktu kan ile ilgili . Coraspin ve hibor yani gobekten igne 13 haftaya kadar kullandim .
DLiviyaEsor Numberone normal canm hizli yapmıştir bi kac gune gecer bnde kullandim ama ben kendim yapiyordum kendin yapmayi dene
Numberone DLiviyaEsor valla kolumun arkası olmadı yapacam da. Hemşire nasıl böyle hata yapıyo anlamadım anında şişti
DLiviyaEsor Numberone bende bi keresinde acilde yaptrmistim tam bir hafta morluk şişlik gecmedi Bn gobegime yapiyordum nerne yapiyorsun