Oozzee canım genetik oluyor senin ve eşinin Doğum kg ortalaması doğuyor çocuklar genelde 😉 benimde 35haftalıkken 2650 dedi 37 de 3100 dedi 38+4 te doğacak kısmet olursa Pazartesi doğumum var takma kafanı benim oğlum 3200 doğdu 20 günde 1.5 kg dam fazla aldı doğunca daha hızlı büyüyorlar üzülme strese girersen daha sıkıntı hem kg lu olup obezleri düşün yazık diyosun görümcemin oğlu 4.500 doğdu görümcemde 4.500 doğmuş ama çocuk 8yaşında yerinden kalkamıyor ve görümcem 30 Yaşında oda aynı şekilde kg çok fazla sağlıklı olsun diye dua et 🙏🏻🙏🏻