Liv3652 ben aşılama ile gebe kaldım geç döllenme değildir diye düşünüyorum benimkisi geçen hafta keseyi gördük bu hafta bebeği görürüm diye gittim ama 6 haftalık olmasına rağmen bebeği göremedi doktor da normal dedi ama çok korkuyorum yinede diğer bebeğimi kaybetmiştim inş bunu sağ sağlim alabilirim kucağıma