Merveynya Derleryahani evet emin misin dedi e canım acıdı normal değil mi alttan muayene hiç olmadım afedersiniz ama cinsel ilişkide bile benim her defasında canım acıyor
Derleryahani Merveynya yani bence de çatı muayenesinde acı duyuldu diye illa sezeryan olmak zorunda değil bence. Bazı doktorlar da normal doğumdan korkuyosan sezeryan olmalısım falan diyolar. Herhalde korkulabilir korkmamak garip olurdu belki ilk doğumda hele.
semosderler Yrn97 doktorunuzun size krem ve hap vermesi gerekirdi aslında , benimde vardı karaciğerden şüphelendi testler yapıldı çok şükür ki karaciğerde sorun çıkmadı direkt hap ve krem verdi 3 günde geçti
Yrn97 semosderler tahlil yapıldı ama hap vermedi krem olarak kortizon bir krem verdi o da bi işe yaramadı maalesef
semosderler Yrn97 Allah Allah benim krem ve hap 3 günde etki etti , kaşıntım da o kadar şiddetliydi ki uykumdan bile uyanıyordum kaşıdıkça daha şok kaşınıyordu böylelikle kesildi