Başka yere gönderiyolar sanırım testi burda alıp yarın 10 da çıkar dedi benim anlamadığım test mi bozuk dün yoktu bugün yeni aldım yaptım negatif kanamam da var ilk gebeliğim kimyasalla sonuçlandı aklım çok karışık özele gidicem randevu aldım akşama bide orda kan verip detaylı muayene olacağım testlere de güvenemiyorum kendime de bi gün sevinç diğer gün üzüntü 😔