Hum_1 Adetim bugünle beraber 2 gün olucak gecikeli az önce test yaptım silik çıktı sizce gebe miyim cevap verirseniz sevinirim 
Denizbllt Hum_1 evet hamilesiniz benimde böyleydi. Hayırlısı olsun. Kan testi verin 5 in üzerinde ise hamilesiniz 🙏
Bebisannneessi Hum_1 bende iki gün geciktigimde sabredemeyip yapmıştım böyle silik çıkmıştı, bence hamilesiniz hayırlısı olsun inşallah 😊
EsraDeniz123 Var gibi duruyor canım evde faza testin varsa bir tane daha yap bence yoksa da kan verip kesinlestir 🤗
Hum_1 Teşekkür ederim fazla testim yok yarın sabah erkenden kan vericem çok sağolun darısı inşallah isteyenlere ☺️🤍
Hum_1 Hiç bi belirti yoktu sadece gecikme belirtisi vardı o yüzden kararsız kaldım ama beni rahatlattınız çok sağolsun ☺️
Bgm_i Hum_1 yerleşme kanaması kırmızı ve ped dolduracak kadar olmaz kan sonucu çıkar çıkmaz bi Dr la görüşün. Benim aynı testim daha silikti öğrendiğimde 🙏
Hum_1 Şimdi bi test daha yaptım farklı markanın sonuç negatif bence test bozuktu doktora gitmedim baya adet kanı gibi başladı şimdi boşuna ümitlendik 😞
Bgm_i Hum_1 sağlık ocağında verdiyseniz e nabızdan e devletten görüntüleme şansınız var diye biliyorum aynı gün düşmesi gerek sisteme