Maalesef bende de 25. Haftada öğrendim. Şuan günde 5 tane tansiyon ilacı, kan sulandırıcı alıyorum. Haftalık sıkı doktor takibindeyim. Perinatoloğa ve kendi takiplş doktoruma gidiyorum. Aşırı sancılı bir süreç Rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza vaktinde almayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻