ArasKemalvekardesi Z_e_y_a_gul inşallah ilk testimde silik vardı çok az ama kanda çıkmadı buda öle mi çıkar
Annelik0707 ArasKemalvekardesi bence gayet güzel yükselmiş salı günü 2idi. 2 kat artsa normal bence hayırlı olsun darısı bana 🤲
Yaprakdokumuseverr ArasKemalvekardesi Testin markası ne? Arkadaşımda yaptı aynı böyle çıktı sonra kan verdi kanda çıkmadı.
ArasKemalvekardesi luvlymamacita amin çok sagolun 2 haftadır ağrılarım var inşallah normaldir yarın kontrole gidicem
Pitircikkus ArasKemalvekardesi hayırlı olsun ınsallah Rabbım sağlıklı sıhhatlı kucagınıza almayı nasıp etsın
ArasKemalvekardesi Pitircikkus amin insallah allahim isteyen herkese nasip etsin sağlıklı bir şekilde ilerler insallah