Minikayak24 ben de bazen sinirlerim bozuk bi şekilde aç yatıyorum :( şekerden dolayı diyetisyen desteği alıyorum 1 aydır ama daha devam edebilecek miyim bilmiyorum. Benzer şeyler yemekten çok sıkıldım. Zaten az yiyorum onda da istediğim şeyleri yiyemiyorum :( Son kontrolde dr bişey demedi ben de sormadım ama öncekinde makat geliş duruyo ama daha erken değişir demişti. Son 2 kontrolde de plasenta rahim ağzına yakın bi yerdeydi, o yüzden sezaryen olacak büyük ihtimalle. Zaten ben düşük tansiyonlu biriyim regl ağrısında bile bayılıyorum. Doğum sancısında neler olur bilmiyorum😅 Siz normal doğum istiyosunuz sanırım?