Selam arkadaşlar,
30+2′deyiz ve bir süredir sofraya aç oturmama rağmen birkaç kaşık yiyince hemen tıkanıyorum. Her öğünde böyle oluyor. Kendimi zorlayıp bitiriyorum yemeğimi ama lokmalar ağzımda büyüyor resmen. Zaten gebelik şekerim var, ona göre besleniyorum. Bir de bu durum olunca kilom sabit kaldı, artmıyor. Bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu ama böyle devam ederse bir sıkıntı olur mu diye endişeleniyorum. Benimle benzer durumda olan arkadaşlar var mı acaba? Ya da bu durumu yaşamış doğumu yakınlaşan arkadaşlar bilgi verebilir mi?