Selma2412- Nazalex yani yeni doğanda normal bez mi kullanacaksın canım bebek biraz büyüyünce mi ybb geçiş yapacaksın küçük oldukları icin mi
Nazalex Selma2412- evet hem öyle hemde yeni doğan için ayrı ybb almak istemedim. Yeni doğandan sonraki aldığın ybb tuvalet eğitimine kadar seni götürüyor
aminehumamoms Selma2412- biriktirmek bence mantıklı değil kurtlanabilir ev sıcak olucak sonuçta veya kokar açıkcası ben hiç uğraşamam onla evet sağlık için bezler zararlı
oguzkagan_ Selma2412- Merhaba. Ben kullanmayı düşünmüyorum ama bir iki sene önce yıkanabilir ped denemek istediğim dönemde Neo Comfort marka ped almıştım. Kendi sitesinde o zamanlar bebek bezi de vardı. Şu an baktığımda satmadığını gördüm. Ama aynı markanın bezlerini Trendyol’daki satıcılar satıyor ve tanesi 250 lira gibi bir şey. Pedleri çok kaliteli. Hala bende duruyorlar. Eminim bezleri de çok kalitelidir. Almayı düşünen annelere tavsiye ederim.
Minigininannesi Selma2412- benim bir fikrim yok ama kızım 3.400dogmustu 3aylikken 6.500-7.000 kilo arasıydı yani o set 3hadi 4aylik olur bilginiz olsun ona göre değerlendirin
Zeynomsu Nazalex ben de ilk ay için bez aldım ama ilerleyen dönem için ybb kullanırım diye düşünüyorum. Bir de ti yapıcam bakalım nasıl olacak
Nazalex Selma2412- ybb_ferah hanımdan sipariş verdim bir kaç güne gelir sanırım siz nerden sipariş vermiştiniz
Selma2412- Nazalex bende aynı kısıyle görüştüm canım henüz siparıs oluşturmadım hamileliğim cok yeni Allah nasib ederse ilerleyen zamanlarda tekrar görüşeceğiz
Kelebekmisaliihayat Ben de araştırıyorum, ama kimden alacağıma karar veremedim. Kullanan var mı? Tecrübelerini paylaşsa? Yıkamak için hangi deterjanlari kalkacaksınız
Nur321 Kelebekmisaliihayat ben yarımci olabilirim isterseniz hem kullanıcı hem satıcıyım detaylı bilgi verebilirim. 😌
Nur321 Kelebekmisaliihayat tabiki @ybb_betul olarak bakabilirsiniz. Mesaj atarsanız daha detaylı bilgi veririm ben size 🤗
Ilba_34 Zeynomsu ybbhilal den aldım daha kullanmaya başlamadım 34. Haftadayım kullanmaya başlayınca hem videolu hemde görüntülü yardımcı oluyor danışmanlık gibi memnunum kendisinden ☺️
Zeynomsu Ilba_34 ben de nepbabyden aldım şimdi ama cırt cırtlı sızdırır gibi geldi bakalım daha denemedim tabi yavrum 20 haftalık.