Selma2412- ben bu gün sipariş verdim. İnş yeni doğan dönemi bitince kullanmaya başlıcam inş. Hem ekolojik hemde sağlıklı. Bu konuda hislerine güven çok dışarıyı takma. Sanki biz nasıl büyüdük ikizimle 30 yaşındayız hiç hazır bezsiz büyümüşüz. Tuvalet iletişimi de düşünüyorum inş. Bu konuda kitaplar okuyup eğitimlere katıldım. Yaparsam çok sevinirim ama yapamazsamda kısmet değilmiş derim