BurcuY dndn evet bence de artık hissetmek istiyoruz ama bence hissettiğim gaz deil ya gaz olsa anlardım diye düşünüyorum farklı çünkü ikisi 🙊
EbruKrhn dml33 o bebeğiniz bence bende hissetmeye başladım çelişiyodum kendimle omu acaba diye ama sıklaşınca anladım onun olduğunu😍
dml33 EbruKrhn ins bnde anlamiyorm bebek mi gaz mi ne oldugunu 😊artik guclu sekilde vursalarda anlasak
BurcuY Aysebulut benim 1 haftadır var sanki bende 17+1 oldum ama tabi emin misin dersen deilim ama bebek hareketi gbi gelio ☺️☺️😍
Esraaaaa Biz de 17+3 olduk bugün. Bazen ben de böyle karnımın alt tarafında pıt pıt pıt hareketler hissediyorum. Gaz mı hareket mi ayırt edemiyorum 😂
EbruKrhn dml33 benim çok sıklaştı gaz değil eminim artık sizinde sıklaşınca anlayacaksınız öyle hissediyorum ki değişik oluyo😊 18. Haftaya gircz
Aysebulut BurcuY kızlar erken kıpırdamaya başlar diyorlar ondan sordum bana doktor 15. Haftada erkek dedi yinede ayrıntılı ultrasyonu bekliyorum
dml33 BurcuY bide oyle demeleri yok mu sanki biz bilmiyorz ama elimizde deil acikiyorm bn surekli yemesem midem agriyo 😊
Heisenberg dndn ultrasona göre 16+6yım hissediyorum hareketleri baya kıpır kıpır :) Doktorda dün onayladı bunu hatta😍 göstermiyordu kesin kızdır diyorduk ama dün doktor dürte dürte açtırdı bacaklarını gösterdi sonunda😅 erkek bekliyorum bende ☺️
dml33 BurcuY bnde cok acıkıyorum esim hep kiziyodu sn bisey yemiosn diye bi kac defa oglen eve geldi denk geldi sn baya yiyomussun diyo tabiki yiyorm dedim kiloyu neyle aliorm saniosn dedim 😊
Sibeltolga Erkek hiç kilo almadım ama karnım cıktı nasıl oluyo anlamadım 15inci haftadan beri oynuyo sıpa
BurcuY dml33 😂😂😂 evet benimki de kızıo şimdi kilo almıyım diye yememezlik yapma çocuğu aç bırakma dio 🙊
BurcuY Aysebulut aaa ondan erken başladı demekki benimki bu son 10 gündür baya baya oynuo sanki hatta bugün 3 5 kere kıpırdadı sabahtan beri sanki ❤️😍🙊