BurcuY Bende 17+3 gunluk hamileyim 56 kiloyla hamile kaldim 16.haftada gittigimde 61.500 olmustum.
Kahvaltimi ve oglen yemegimi duzenli ve hergun ayni saatte yapıyorum. Ara ogun olarak cok birsey yemiyorum acikmiyorum duzenli yedigim icin. Bvazen ben az mi yiyorum acaba diye kafama takip uzuluyorum. Gunde bazen iki ogun yiyip yatiyorum. Ama bu kilolar nerden geliyor inanin bilmiyorum.🤦♀️ Abur cubur tatli vs. tüketmiyorum sağlıklı doyurucu seyler tuketiyorum.Doktorum düzenli yedigin icin olabilir demisti ama bilemiyorum da cok fazla takmiyorum çünkü yemekden dolayi kilo almiyorum kisacak birseyde gormuyorum. Ara ara yuruyusler ve evde hafif egzersizlerde yapiyorum ama kilo alıyorum 😁🤷♀️