Hulya06 Merhaba kizlar bugün kan verdim b12 değerim düşük çikti.Doktorum BenexolB12 hap yazdi.İlaci aldim reçete kısmını okudum orda hamileler kullamaz sakincali yaziyor kafam çok karıştı.Kullanan var mi yada sizlerin kullandığı B12 ilâç hangileri ???
Melis_tugba Hulya06 bide benexol dokunuyor içilmiyorkş doktor banada vermiş içemedim cok kötü kokuyor içtikten sonrada mide bulantısı yapıyor vallaha ilaçları bıraktım demirim vitaminim cok cok düşük ama ilaçlarda kusturuyo
Kumral60 Hulya06 kac cikti seninki canim benim 96 cikti 2 gunde bir igne oluyorum son ignem kaldi bakalim devam edicekmiyim.
Zmraemr Doktorunuz vermişse güvenle kullanabilirsiniz benim de düşüktü baya 5 tane iğne verdi.Haplarin çoğunda zaten hamileler kullanamaz veya dr unuza danisin yazıyor
Hulya06 Zmraemr Biraz tedirgin oldum canim nette de araştırdım sakincali diyor.Sakincaliysa niye yazdi ki o ilaci 🤷♀️.İnan bana verdiği zararda degilim yeterki bebeğime bişey olmasin😥
Melis_tugba Kumral60 ben e nabızdan baktım sizinlinden 165 pml yazıyodu doktor banada verdi o ilacı ama kullanamadım ys
Hulya06 Kumral60 Insallah yukselir canim baya düşükmüş🙏.Benim 170 çıktı 2 ay öncesi tahlil yaptirmiştım normaldi sonuçlar.Beslenmeme dikatte ediyorum et,balik,yumurta falan duzenli tuketiyorum nasil böyle oldu anlamadim🤷♀️
Nisay60 Doktor zararlı ilacı vermesi ayrı bi saçmalık iyi erkenden fark etmişsin bence farklı bir doktorada gözük cnm sıkıntı yaşama.
Kumral60 Hulya06 170 supermis canim ben et balik tuketmiyorum ama diger herseyi yiyorum lakin bebegim vucudumda birsey birakmadi hersey ona yariyor.
Lilininannesi Hulya06 o ilaç da iğne de zararlı diye biliyorum. Ben vejeteryanım doktorum yine de bunlar yerine bir fısfıs tavsiye etti. Araştırıp öyle kullanın ayrıca b12 alabileceğiniz besinler tüketin bol bol
Hulya06 Lilininannesi Araştırdım canim netten de sakıncalaymış.Düzenli şekilde tuketiyorum dikkat etmeme rağmen sınırda çıktı nasil böyle bi anda düştü anlayamadim.Galiba bebek sömürmüş bendeki vitaminleri 🙈🤣
Miram65 Hulya06 bende hamileyim benim de eksik cıktı kulaniyorum hem iğnesi hem ilacı hem damlayı birlikte kulamiyorim
Hulya06 Kumral60 Aynen kuzum bende b12 içeren yiyecekleri tükettiğim halde çok düşük dedi doktor.normal aralik 190_ 885 arasinda olmasi gerekiyormuş.Bizim bebişler bizden aldığı icin annenin değerini dusuruyor galiba 😂