Bgm_i İnsanlar maalesef üstlerine vazife olmayan her konuya yorum yapıyorlar sen bunları düşünüp neden isim değişikliği yapıyorsun bırak istediklerini konuşsunlar bende kızımın ismini Balım koyucam herkes bi yorum yapıyor ama umrumdamı hayır 🤭 Ben sevdim , beğendim içimede sindirdim gerisi teferruat olumsuzlukları düşünüp kendine eziyet etme canım hayat senin başkalarının değil 🫶🏻🥰