Hamileliğimin başından beri cinsiyeti dahi öğrenmeden önce aklımdaki ilk isim Aslan dı. O kadar beğeniyorum ki, verdiği güçlü kuvvetli his o kadar güzel ki.
Ama çevremden çok tepki aldım koyacak isim mi kalmadı, okulda dalga geçerler, hayvan ismi değil mi, bizim köyde köpekler aslan diye çağırılır gibi (hadsizce) 🙄
Tabiki ben beğenip istedikten sonra ki eşimde çok beğendi içimize sinmişti, başkalarının düşüncelerinin ne önemi var diyorum bazen. Bazen de acaba ilerde çocuğumla dalga geçerlerse bana neden bu adı verdiniz diye kızarsa çok üzülürüm🙁 baya arada kaldım.
Dışardan gelen yorumlar mı artık içime sinmemesi mi sorun bilmiyorum hastane çıkışından magnete kadar da isimli yapıldı bu arada 🥲
Sizce ne yapmalıyım? Yanına bi isim mi eklemeliyim ikisi de söylenir arada kaynar diye yoksa komple mi değişmeliyim 🤷♀️