Ve doğuma çok az kaldı …38+5 te alacaklar 😍🥰sayılı günler gerçekten çok çabuk geçiyor noldugunu anlamıyorsunuz bile ..Alllaha şükür rahat ve güzel bir gebelik süreci geçirdim eşimde çok destek oldu Allah bin kere razı olsun ondan 🥰😍var mı aynı hafta da olan ve doğumu bekleyen 🥰🤭