annesinin_kelebekleri Blueberry0 kan verme şansım hiç yok sabah 6 da uçağım var yurt dışına gidiyorum
annesinin_kelebekleri Bedisperk kasiklarimda ağrı var 4 gün önce hatta çok koyu biraz lekelenmem oldu sonra pembe akıntı peçeteye geldi 2 gün acaba yerleşme kanaması olabilir mi bilemedim
Edademet annesinin_kelebekleri ayy senin adına çok sevindim. Benim de yarın 9 gün kalmks olcak. Sen kaset testle öğrenmişsin bide. Bende bunu araştırıyordum şimdi. Erken test ile yapılırmı diye. Yapılabilirmiş🥰 hayırlı olsun❤️
annesinin_kelebekleri Edademet vallahi çıktı erken gebelik testi bu inovitanin testlerinde çıkmadı 2.cizgi bu markada çıktı acaba dogrumudır test bilmiyorum
annesinin_kelebekleri Blueberry0 3ay sonra,eşimden de uzak kalacağım üzgünüm biraz stres yapıyorum ister istemez inşallah hersey güzel olur sağlıcakla kucağıma alırım isteyen bekleyen herkese nasip etsin Allahim
Blueberry0 annesinin_kelebekleri Neden uzak kalıyorsunuz ki anlamadım? Stres yapmamaya çalışın lütfen içiniz ferah olsun. İnşallah allah gönlünüze göre versin 🩷🙏
annesinin_kelebekleri Blueberry0 amin inşallah herkesin gönlüne göre versin Allahim. hayat şartları diyelim iş için gitmek zorundayım
Miracleee annesinin_kelebekleri bende adetime 8 gun varken ogrendim boyle silik test ile. belirtilerden suphelenmistim. adetim biter bitmez ki olan ilk iliskide hamile kalmisim. erken yumurtlama yani. bu yuzden bebegim 1 hafta onde cikiyor hep. insallah sizin de oyledir. hayirlisi olsun.
Demsi_83737 Miracleee benim de adetime 1 hafta bar kan testi 2.0 çıktı yükselir mi kasık ağrım ve akıntım var çok
myangelson annesinin_kelebekleri aaaa baya görüyorum çizgi var sankii kan vermediysen bugün kan verr insallah vardır ya ama baya belirgin var bence 😍
sinemsel Hayırlı uğurlu olsun maşallah canım benim teste göre hamile görünüyorsun 💕 Bir kan tahlili verip emin ol gönlün rahat etsin 🌸 Allah analı babalı büyütsün 💕