İkili rakamlara düştük sonunda. Gebeliğimi reglime bir hafta kala öğrendim ve zaman hiç geçmeyecekmiş gibi geliyordu. Ama şükür ki çoğu bitti bile. Bundan sonrası daha hızlı mı olur acaba hazırlık vs derken bilemiyorum ama kızıma her geçen gün daha da yaklaştığımı hissediyorum çok heyecan verici 😍 bir de oğlum var 4 yaşında o da heyecanla kardeşini bekliyor 💙 sizde durumlar nedir gebeşler ☺️