Bende ilk gebelikte sizin gibi nerşeye acaba bisy mi oldu diye evhamlanyordum ama artık tecrübeliym fazla takılmiyorum🤣şuan 13+6ym evet bende de bebek hareketlerine benzer ama bağırsak hareketleri çok olyor insan gerçekten inanyor bebek hareketi olduğuna ama imkansız bu haftada çünkü daha minicik hareketleri en erken 18 19 haftalarda hissedilir 🫶🏻😅