1850 Tugceibo bendede aynı oldu ikincisi silik cıktı inanmayıp 4-5 kez test yaptım hep silil çıktı.hamıle bır arkadasımı aradım.hamılemıyım acaba dıye o da evet bende de aynısı olmustu dedı😆
RumeysaAkd Tugceibo benim de silikti hamilesiniz bence ama acele etmeyin akışına bırakın herşeyi öyle herşey daha çok yolunda gidiyor ne kadar stres o kadar sıkıntı 🙄
GamzeAltndas Tugceibo kuzum bendede silik çıktı 2 gün sonra tekrar yaptim çift cizgi cikti simdi 5+5haftalik hamileyim , keseyi gördük inşallah seninde oyledir 🙏🏻☺️
ozdenarda Tugceibo benim de silik çıkmıştı testim şuan doğmuş 6 aylık bebişim var 🤭🤗 inşallah sende hamilesindir canım
Wish Benimde ikinci çizgi çok silik çıkmıştı. Sonra dr.a gitmiştik kese hemen gözükmedi. Şu an 30+5 im. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Eminel Tugceibo ben de adetim 1 gün geçince yapmıştım aynı seninki gibiydi cnm, biri silik, erken yaptığım içinmiş, bence içini ferah tut 😍