Damlaserkan Kan değerim sınırda çıktı orta risk grubundaydı.Ne uyuduğumu ne yediğimi hatırlamıyorum bir ben bir Allah bilir neler yaşadım.İçini ferah tut bende çok üzüldüm çok perişan oldum ama sonra kendime çok kızdım bebeğimi bu kadar strese soktuğum için 🥹 Daha yeni yaşayan biri olarak söylüyorum içini ferah tut sakın üzülme Allah’ın izniyle inşallah temiz çıkacak.Bizi öyle korkuttular ki en iyisi nift testi yaptırıp 9 ay bu psikolojiyle duramam dedim mecbur yaptırdım