Damlaserkan benim eşim normalde çok sakin ve soğuk kanlıdır. Gece uyumuyordu uyumuyorsun diyordum uyuyorum diyodu sürekli birilerine sorup beni arıyordu böyle demişler onlara da aynısını demişler ayni şeyi onlarda yaşamışlar diye. En son testin geldiğini görünce kalbim yerinden çıkacak sandım açamadım eşim baktı yüzü bembeyaz oldu adamın sonucu anlayana kadar. Normalde yorum yapmıyorum burda ama kendimde bu bloglar da benim gibi insanların yazdıklarını okuduğum bir nebzede olsa rahatladigim için sizede yazmak istedim.🌼