mhm Ben de normal Doğum çok istiyordum. Taş sancısı çekip taş düşüren ben çocuk mu doğuramayacağım diyordum. Ama benim bebişler ikiz olduğu için normal Doğum önermiyor doktorum. İlk bebiş kafadan gelip diğeri içerisi boşalınca pozisyonunu değiştirebiliyor. Ben de riske atamam bebeklerimi sezeryan olacağım mecburen. Benimki mecburiyetten yani. Ama normal Doğum taraftarıyım 😊