Kesinlikle normal doğum düşünüyorum ablam sezeryan oldu 3 hafta ayağa kalkamadı doğru düzgün ve şuan bile zorluğunu çekiyor ağır kaldıramıyor sezeryan dikişlerinin olduğu yer ağrı yapıyormuş kaldırdığın da arkadaşım normal doğum yapti bi günde ayağa kalktı ve yarim saatte doğurdu