Hfmhumeyra İlk olarak bu bebeğiniz için en sağlıklı doğum şekli. Eğer bilinçli olup nefes egzersizleriyle sancıları karşılarsanız , öncesinde gebe pilatesi vs az da olsa yaparsanız çok rahat bir doğum yaparsınız. Normal doğum adı üstünde normal, ve kadınlar yıllardır bu şekilde doğurmuş. Tarlada doğurup göbek kordonu kesip işine devam eden kadınlarımız var :)))