Hfmhumeyra Pozitif düşünün bende 34 haftalığım ama hiç korkum yok bu konuda. İşin zorluklarını veya zor, kötü geçebilceğinden ziyade su gibi, güzel bir doğum olabileceğini düşünün. Olumsuz tecrübelere denk gelirseniz pek okumayın burda daha çok olumlu pozitif tecrübeleri okumaya çalışın. Her doğum her bünye farklı kimseden veya başka doğumlardan etkilenmeyin. Kötü geçersede iyi geçersede bu size özel kalacak