Benim uygulamada 17 eylül gözüküyo ama bi uygulama daha kullanıyorum orda 18 gözüküyo bat oyüzden emin olamadım normalde pazartesi erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı ama midem aşırı yanıyodu bide kasıklarıma resmen bıcak saplamıuo gibi oluyo geceleri dedim yapıcam ne kaybederim zaten negatif çıkmış en kötü buda negatif çıkar çift çizgiyi gözünce resmen ağladım mutluluktan 🥰 Allahım isteyen herkese sorunsuz bi şekilde nasip etsin