Kbraozdemir0206 kızlarrr lütfrn banada cevap verinnn, benimde testim böyle çıktı 2günde bir yapdım git gide koyulaşıyor, 15 eylülde kan verdim 36.6 çıktı. , doktor 20eylülde yeniden kan ver dedi ; doktor ilk önce bebek var amma küçük dedi sonrasında dediki ben öyle sandımki reglin gecikmiş o zaman 20eylülde gel dedi , zamanda gitmiyor bi türlü size atsam bana birşüy dermisiniz heycandan patlıyorum , bide usm ya ne zaman gide bilirim?, ve kasıklarım çok ağrıyor uzun zamandı böyle birşey yaşamıyordum hatta hayatımda ilk defa diye bilirim